Zakaj oglaševanje na iskalniku Google?
Oglas se prikaže le uporabnikom, ki iščejo izdelek ali storitev, ki jo nudite.
Oglas se pokaže v pravem času, ko je potencialni kupec že v fazi nakupa.
Oglasi Google vsebujejo vse potrebne informacije, še preden kupec klikne na oglas.
Če še ne oglašujete na iskalniku, je sedaj pravi čas. Vse več nakupov se zgodi na spletu. Kar 53 % vseh nakupov se začne s spletnim raziskovanjem in kar 47 % vseh globalnih nakupov v panogi prodaja se zgodi na spletu.
(Vir: Think with Google)
Remarketing
S pomočjo remarketing list lahko izboljšamo pozicijo oglasov za pretekle obiskovalce vaše strani.
Analiza
S pomočjo Google Analyticsa optimiziramo glede na uspešnost oglasov.
Poročila
V Google Data Studiu lahko naročnik na hitro pregleda uspešnost oglasov.
Remarketing
S pomočjo remarketing list lahko ciljamo pretekle obiskovalce vaše strani.
Lokacijsko targetiranje
Oglasi se prikažejo le na izbrani lokaciji.
Demografsko targetiranje
Prikazovanje se lahko omeji le na najbolj potencialne demografske skupine.