Zakaj oglaševanje s slikovnimi oglasi v Google prikaznem omrežju?
Oglas se prikaže uporabnikom, ki so izkazali zanimanje za izdelek ali storitev, ki jo nudite.
Oglas se prikaže potencialnim kupcem, ki so že v fazi nakupa ali zbirajo informacije o izdelku oz. storitvi.
Z zanimivim oglasom vzbudimo zanimanje za izdelek ali storitev. Tako povečamo prodajo ali prepoznavnost blagovne znamke.
Z zelo natančnim targetiranjem lahko poskrbimo za povečanje prodaje in prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Prepoznavnost blagovne znamke je pomembna, saj pomaga kupcu povečati zaupanje v blagovno znamko in posledično opraviti nakup pri vas, ne pri konkurenci.
(Vir: Think with Google)
STROŠKOVNO UČINKOVIT KANAL
Izredno nizek strošek oglaševanja v primerjavi z direktnim zakupom.
ANALIZA
S pomočjo Google Analytics optimiziramo glede na uspešnost oglasov.
POROČILA
V Google Data Studiu lahko stranka na hitro pregleda uspešnost oglasov.
LOKACIJSKO TARGETIRANJE
Oglasi se prikažejo le na izbrani lokaciji.
DEMOGRAFSKO TARGETIRANJE
Prikazovanje se lahko omeji le na najbolj potencialne demografske skupine.
RAZPORED PRIKAZOVANJA OGLASOV
Če storitev nudite le ob določenih dnevih in urah, se temu primerno prikazujejo oglasi.